مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 06:202021-05-28سياسي

اشرف بروجردی: مملکت متعلق به چند نفر خاص نیست


اشرف بروجردی در خصوص روند بررسی صلاحیت ها توسط شورای نگهبان، اظهار کرد: رد صلاحیت فله ای و بی حساب و کتاب، دموکراسی در کشور را نابود می کند و اینگونه به نظر می آید که ما چیزی به اسم دموکراسی و آزاداندیشی نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مملکت داری به این صورت نیست و افراد باید سال ها سابقه و تجربه و تخصص کسب کنند.

آقای لاریجانی و آقای جهانگیری سال ها تجربه اندوخته اند؛ حالا ما دوباره باید از صفر شروع کنیم و اشخاص ناپخته ای که نمی توانند مصالح نظام را تشخیص بدهند، روی کار بیایند؟ اشرف بروجردی در خصوص روند بررسی صلاحیت ها توسط شورای نگهبان، اظهار کرد: رد صلاحیت فله ای و بی حساب و کتاب، دموکراسی در کشور را نابود می کند و اینگونه به نظر می آید که ما چیزی به اسم دموکراسی و آزاداندیشی نداریم.

وی افزود: همچنین اقبال مردم به صندوق های رأی و حمایت از دولت کاهش پیدا می کند و ممکن است مردم احساس کنند که در قفسی گرفتار شده اند و طبیعتاً هر کسی که احساس کند در قفس است، تمایل دارد که قفس را بشکند و خود را نجات دهد بنابراین چنین شرایطی در این حد آسیب زاست.

این فعال سیاسی اصلاح طلب بیان کرد: شورای نگهبان براساس چارچوب و قانون شکل گرفته و هدف از ایجاد این شورا این است که صلاحیت افرادی که قصد ورود به عرصه انتخابات را دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشرف بروجردی: مملکت متعلق به چند نفر خاص نیست

اشرف بروجردی: مملکت متعلق به چند نفر خاص نیست