مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 07:152021-05-28فناوري

جزیره کیش نماد هوشمندسازی پست در کشور است


محمد جواد آذری جهرمی از حمایت برای تقویت ظرفیت زیرساخت ها و اجرایی شدن طرح افزایش ظرفیت شبکه تلفن همراه و اینترنت پهن باند تا دو هفته آینده در منطقه آزاد کیش خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم آغاز بهره برداری از 400 کامیون جدید پستی و رونمایی از پهپاد های پستی در کیش با اشاره به طرح پهبادهای سجاد و تامین زیرساخت های قانونی آن از حضور دو پستچی از جنس آینده به نام های هدی و هادی در کیش خبر داد و گفت: ازسازمان هواپیمایی کشوری مجوز پرواز دریافت شد تا جزیره کیش پایلوت کشوری ارائه این خدمات باشد.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه استفاده از پهبادهای پستی و تجارت دیجیتال، آینده دنیاست و باید به سرعت پیش برویم تا عقب نمانیم تصریح کرد: جزیره کیش نماد هوشمندسازی پست در کشور است و تلاش می کنیم تمام خانواده بزرگ پست از این خدمات بهره مند شوند.

جهرمی محرومیت زدایی و دو شبکه فیبر نوری دریایی در استان هرمزگان را از تلاش های ستودنی استاندار هرمزگان عنوان کرد و گفت: حداکثر تا تیرامسال ، این خدمات توسعه خواهند یافت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به مطالبات سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت : جابجایی ظرفیت زیرساخت ها، افزایش ظرفیت شبکه تلفن همراه و اینترنت پهن باند از برنامه های دو هفته آینده در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزیره کیش نماد هوشمندسازی پست در کشور است

جزیره کیش نماد هوشمندسازی پست در کشور است