مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 07:202021-05-28فناوري

کیش به عنوان پیشرو توسعه هوشمند از پهپادهای پستی جدید رونمایی کرد


وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات کشور در مراسم رونمایی از پهپادهای «هدا و هادی» منطقه آزاد کیش را به عنوان پیشانی توسعه هوشمند در کشور معرفی کرد - ، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات کشور در مراسم رونمایی از دو پهپاد پستی جدید هدا و هادی و وارد شدن این فناوری به مدار فعالیت و ارائه خدمات پستی در این منطقه گفت: این مهم می تواند کمک حائز اهمیتی در ارائه خدمات پستی در سطح کشور باشد و امیدواریم به زودی این فناوری در سایر استان های کشور فراگیر شود و بتواند خدمات شایسته ای به شهروندان ارائه دهد.

به گفته آذری جهرمی با آغاز فعالیت پهپادها در منطقه آزاد کیش سبب ایجاد ظرفیت های جدیدی در جزیره خواهد شد و این مهم می تواند به عنوان فرایند تسهیل و تسریع در ارائه خدمات پستی در سطح کشور فراگیر شود.

وی با بیان اینکه یکی از خدمات پیشرویی که شرکت های مختلف در دنیا استفاده می کنند بهره گیری از ظرفیت پهپادها برای حمل و نقل بسته های پستی است، اظهار داشت: تحقق این دستاورد آینده بسیار روشنی را برای صنعت پست فراهم کرده است.

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات کشور خاطر نشان کرد: با توسعه زیرساخت های خدمات دیجیتال و بهره گیری از پهپادهای پستی ضمن صرفه جویی در زمان ارسال بسته ها، شرایط فروش دیجیتال فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیش به عنوان پیشرو توسعه هوشمند از پهپادهای پستی جدید رونمایی کرد

کیش به عنوان پیشرو توسعه هوشمند از پهپادهای پستی جدید رونمایی کرد