مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 07:252021-05-28سياسي

نخست وزیر تاجیکستان به بلاروس سفر کرد


نخست وزیر تاجیکستان به منظور شرکت در نشست شورای نخست وزیران کشورهای مستقل مشترک المنافع عازم بلاروس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، قاهر رسول زاده نخست وزیر تاجیکستان به منظور شرکت در نشست شورای نخست وزیران جامعه همسود عازم مینسک پایتخت بلاروس شد.

رسول زاده در چارچوب این سفر علاوه بر شرکت در کار شورای نخست وزیران همسود که امروز در مینسک برگزار می شود، همچنین تعدادی ملاقات های دوجانبه انجام خواهد داد.

بنابر برنامه ها، اعضا شورای نخست وزیران جامعه همسود، از جمله نخست وزیر تاجیکستان، امروز با الکساندر لوکاشنکو رییس جمهور بلاروس، ملاقات خواهند کرد.

انتظار می رود امروز، سران هیات ها، در قالب محدود، در مورد موضوعات مهم تعامل اقتصادی در چارچوب جامعه همسود تبادل نظر و زمان و مکان نشست آتی را مشخص می کنند.

در قالب وسیع، شرکت کنندگان این اجلاس مسائل مربوط به مبارزه با شیوع بیماری های عفونی، موارد همکاری در زمینه  حفاظت بهداشتی از مناطق کشورهای همسود و اشتغال جمعیت کشورهای این اتحادیه را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

در جریان این نشست همچنین امضا تعدادی از اسناد همکاری در زمینه پیشگیری و رفع استفاده از علائم تجاری کاذب و علائم جغرافیایی، پیشگیری و کنترل بیماری تب برفکی و همچنین تعامل در زمینه ژیودوزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر تاجیکستان به بلاروس سفر کرد

نخست وزیر تاجیکستان به بلاروس سفر کرد