مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 08:002021-05-28اقتصادي

رعایت سقف مجاز برق مصرفی در اردبیل


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: در دو روز اخیر شهروندان استان اردبیل سقف مجاز روزانه مصرف برق را رعایت کرده و ما هیچ گونه اعمال خاموشی را شاهد نبودیم.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: در دو روز اخیر شهروندان استان اردبیل سقف مجاز روزانه مصرف برق را رعایت کرده و ما هیچ گونه اعمال خاموشی را شاهد نبودیم.

حسین قدیمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طی دو روز گذشته با رعایت سقف مجاز و سهمیه اختصاصی به استان در مصرف انرژی، ما هیچ گونه اعمال خاموشی را شاهد نبودیم و از همراهی مشترکان قدردانی می کنیم.

وی تصریح کرد: البته یکی از عوامل موثر در این رعایت سقف مجاز کاهش دما و همچنین شکسته شدن گرمای بی سابقه در اوایل هفته جاری بود که به حمدالله امیدواریم این شرایط جوی ادامه پیدا کرده و به کاهش مصرف انرژی منجر شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل سقف مجاز اعلام شده در دو روز گذشته را 295 مگاوات اعلام کرد و گفت: همچنان از مشترکان انتظار رعایت موارد مصرف بهینه و درست و معقول را داریم تا با رعایت الگوی مصرف زمینه تأمین انرژی پایدار و مطمئن در همه مناطق استان برای تمامی مشترکان فراهم آید.

قدیمی افزود: در کنار رعایت مشترکان خانگی، تجاری و صنعتی ما از ادارات نیز خواسته ایم در ساعات اوج مصرف مصارف خود را پایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت سقف مجاز برق مصرفی در اردبیل

رعایت سقف مجاز برق مصرفی در اردبیل