مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 08:002021-05-28سياسي

اجرای طرح توسعه معادن طلا و ایجادصنایع پایین دستی در تکاب


طرح توسعه معادن تکاب در دست مطالعه و بررسی است و با توجه به ظرفیت منطقه طی روزهای آینده با حضور مسوولین استانی و وزارت صمت با برگزاری جلسه ای برنامه های توسعه ای این منطقه را مصوب خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آذربایجان غربی، اداری معدن ، محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی ، همتی نماینده مردم شهرستانهای تکاب و شاهیندژ در مجلس شورای اسلامی، ستوده فر فرماندار تکاب جلسه ای تشکیل و در خصوص اهداف سفر خود و توسعه متوازن منطقه ای توسط معدن به جمع بندی هایی رسیدند.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این بازدید اظهار داشت: از معادن بایستی برای خدمت به مناطق محروم بهره برد و مجتمع معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران باید با مدیریت جامع و متمرکز به سودهی بیشتر و ظرفیت تولید بالاتر دست یابد .

 محمد مهدی شهریاری افزود: تکاب با داشتن معادن بزرگ و غنی همچنان از محرومیت و فقر رنج می برد در حالی که معادن باید در خدمت توسعه این مناطق باشد.

وی تصریح کرد: طلای تولید شده در این معدن باید در داخل شهرستان فرآوری و در ساخت زیورآلات استفاده شود تا زمینه ساز اشتغال پایدار جوانان منطقه و افزایش ارزش افزوده برای تکاب شود.

ماهانه 120 کیلوگرم طلا در معدن طلای زرشوران تولید می شود سرپرست مجتمع معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران تکاب نیز در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح توسعه معادن طلا و ایجادصنایع پایین دستی در تکاب

اجرای طرح توسعه معادن طلا و ایجادصنایع پایین دستی در تکاب