مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 08:252021-05-28سياسي

مردم بار دیگر با شرکت گسترده در آزمون بزرگ انتخابات پیروز می شوند


امام جمعه سنندج با اشاره به دعوت قران به مشارکت در عرصه های مردم سالاری دینی، عنوان کرد: مردم بار دیگر با شرکت گسترده در آزمون بزرگ انتخابات پیش رو پیروز می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه سنندج، حضور مسوولان در نمازهای جمعه به نوعی امیدآفرین و دلگرمی برای مردم است.

وی تاکید کرد: مردم کردستان همانند ملت ایران در آزمون بزرگ انتخابات پیش رو شرکت خواهند کرد چرا که قرآن ما را برای شرکت در چنین عرصه هایی دعوت می کند که نمادی از مردم سالاری دینی است.

به گفته امام جمعه سنندج، در این دوره از انتخابات نیز همانند دوره های گذشته، برنامه های دشمنان نتیجه ای نخواهد داد بلکه ملت ایران با حضوری گسترده در انتخابات و انتخابی اصلح پیروز شده و دشمنان را مایوس خواهند کرد.

  ماموستا رستمی ادامه داد: منتخب انتخابات پیش رو، منتخب 80 میلیون ایرانی است و این مسوولیت منتخبین را بیشتر می کند.

وی اضافه کرد: جوانان کشور چشم به اقدامات مسوولان دوخته اند و امیدوارم در این دوره کسی انتخاب شود که خدمت مضاعف به مردم سرلوحه کارهایش باشد.

ماموستا رستمی تصریح کرد: امروز دشمنان در بین مسلمانان جنگ افروزی می کنند و این جنگ را به مکان هایی اعم از مسجد و دانشگاه و مکان های عمومی سوق داده اند که برخی ها به جان هم اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم بار دیگر با شرکت گسترده در آزمون بزرگ انتخابات پیروز می شوند

مردم بار دیگر با شرکت گسترده در آزمون بزرگ انتخابات پیروز می شوند