مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 08:452021-05-28سياسي

جنگ تبلیغاتی دشمنان در آستانه انتخابات برای ناامید کردن مردم است


امام جمعه سلطانیه به جنگ تبلیغاتی دشمنان در آستانه انتخابات برای ناامید کردن مردم از دخالت در سرنوشت خود اشاره کرد و گفت: عده ای منافق صفت که دَم از مردم می زنند طوری سخن می گویند تا مردم را فریب داده و مانع مشارکت حداکثری در انتخابات شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب در خطبه های نماز جمعه سلطانیه با دعوت به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت اظهار کرد: خداوند در همه جا شاهد اعمال ماست ولی فقط متقین از همراهی با خدا بهره می برند.

  امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه چون در جنگ خندق تمام کفر در برابر تمام اسلام ایستاده بود و لذا ضربت فکر و ایده ای دارند، برنامه داشته باشند.

وی گرانی ها و بی ثباتی بازار را یکی از معضلات مردم و جامعه دانست و با بیان اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری باید اعلام کنند که برای گرانی و بی ثباتی بازار چه برنامه ای دارند، افزود: با برنامه بودن کاندیداها که بیانگر توجه آنان به مشکلات مردم باشد، به حضور حداکثری هم کمک خواهد کرد.

  امام جمعه سلطانیه انتخابات شوراهای اسلامی را هم بسیار مهم دانست و با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری نباید ما را از انتخابات شوراهای اسلامی غافل کند، گفت: کاندیداهای شورای شهر سلطانیه برنامه های خود را برای توسعه و آبادانی شهری زیبا در شأن نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ تبلیغاتی دشمنان در آستانه انتخابات برای ناامید کردن مردم است

جنگ تبلیغاتی دشمنان در آستانه انتخابات برای ناامید کردن مردم است