مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 09:052021-05-28سياسي

دشمن دنبال مشارکت ضعیف در انتخابات است


دشمن با تمام توان و بهره گیری از ابزارهای رسانه ای به دنبال ایجاد نا امیدی تخریب نظام اسلامی است و در این راه با تبلیغات وسیع رسانه ای ماموریت ایجاد تشویش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا عبدالسلام محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته دهگلان به موضوع انتخابات و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: انتخابات به عنوان یک اصل مهم و مشارکت مردم در امر حاکمیت و مدیریت و مردم سالاری دینی و احترام به رای و انتخاب مردم توسط حاکمیت بسیار تاکید شده است و مردم در تعیین سرنوشت خود دخیل و موظف هستند.

وی تصریح کرد: امروزه دشمن با تمام توان و بهره گیری از ابزارهای رسانه ای به دنبال ایجاد نا امیدی و تخریب بواسطه سکوت در برابر ظالم سکوت بخاطر جلب منفعت از ناحیه ظالمان و مفسدان مورد مذمت و لعن قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه کسانی که نسبت به فساد بی تفاوت باشند مورد لعن خواهند بود، افزود: نهی از فساد و کارهای زشت در تمام ادیان الهی توصیه شده و به عنوان یک وظیفه و مسولیت عمومی است و ترک آن زمینه ساز کفر و اباحه گری بوده است.

وی تصریح کرد: دوستی و ولایت پذیری از کفار عامل خشم و غضب الهی بوده و خداوند حتی برای اهل کتاب استقلال می خواهد و وابستگی و ولایت پذیری از مشرکان وکفار را مورد مذمت قرار داده است که نمونه بارز فساد و منکر رابطه ولایی و دوستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن دنبال مشارکت ضعیف در انتخابات است

دشمن دنبال مشارکت ضعیف در انتخابات است