مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 09:052021-05-28سياسي

ضرورت شفافیت نامزدها/ برخی دنبال انتقام از شورای نگهبان هستند


امام جمعه آرادان با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی باید شفاف باشند، گفت: شفافیت چه در برنامه و چه در عمل یکی از مهمترین انتظارات مردم از نامزدهای انتخابات 1400 است.

- ، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه های نخستین نماز جمعه خرداد ماه 1400 در شهرستان آرادان به میزبانی مسجد و مصلای صاحب الزمان (عج)، ضمن اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره مجلس، تاکید کرد: همانطور که معظم له نیز اشاره کردند نمایی کلی فعالیت مجلس نشان از تلاش و کارآمدی و توفیق در تصویب لوایح و طرح های مهم و متعدد به دلیل نیروهای جوان و پرتوان در کنار نیروهای دارای سوابق تقنینی و اجرایی است.

وی با بیان اینکه انتقاد رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره مجلس یازدهم دیگر نکته ای است که باید در بین سخنان ایشان، به آن تاکید کرد، افزود: ایشان فرمودند از همان شروع به کار مجلس یازدهم، برخی خواستند راجع به این مجلس، تصویر سازی منفی داشته و سیاه نمایی کنند البته برخی انتقادات به قصد صلاح است اما در تصویر سازی منفی این انگیزه های وجود ندارد و نمایندگان به بی اعتنایی، به اجرای وظایف خودشان ادامه دهند و در رفتار و گفتار بهانه ای ندهند.

انقلابی گری اولویت است امام جمعه آرادان با اشاره به دیگر بخش سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره انقلابی بودن و انقلابی ماندن و همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت شفافیت نامزدها/ برخی دنبال انتقام از شورای نگهبان هستند

ضرورت شفافیت نامزدها/ برخی دنبال انتقام از شورای نگهبان هستند