مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 09:052021-05-28سياسي

مافیای واردات کمر تولید داخل را شکسته است


امام جمعه رشت با بیان اینکه مافیای واردات کمر تولیدکننده را شکسته و با بی توجهی به جوان آن ها را ناامید می کنند، گفت: انتخابات در یک روز انجام می گیرد و اثر آن چند سال برای مردم بارز است پس بنا به تأکید رهبر معظم انقلاب مردم باید در انتخابات حاضر شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول دوباره انتخاب شد، گفت: مردم با این انتخاب قاطعانه جواب معناداری به بدخواهان دادند و اکنون بشار باید جبهه مقاومت و جبهه مردمی را تقویت کند.

وی با بیان اینکه مافیای واردات کمر تولیدکننده را شکسته و با بی توجهی به جوان آن ها را ناامید می کنند، افزود: انتخابات در یک روز انجام می گیرد و اثر آن چند سال برای مردم بارز است پس بنا به تأکید رهبر معظم انقلاب مردم  باید در انتخابات حاضر شوند.

امام جمعه رشت با انتقاد از هنجارشکنی ها و وعده های غیرعقلانی برخی از متقاضیان ریاست جمهوری بیان کرد: اثر نتیجه انتخابات سال ها بر زندگی مردم و کشور سایه افکن خواهد بود و امیدواریم انتخابات 28 خرداد برخلاف خواسته دشمنان مایه آبرو، عزت و سربلندی ایران شود.

فلاحتی با اشاره به عملکرد مجلس یازدهم که اگرچه کارنامه مقبول دارند اما کافی نیست، تصریح کرد: توصیه اصلی رهبر انقلاب، انقلابی ماندن و حفظ ویژگی هایی نظیر تحرک و تلاش بی وقفه نمایندگان است، چراکه در  قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیای واردات کمر تولید داخل را شکسته است

مافیای واردات کمر تولید داخل را شکسته است