مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 09:152021-05-28سياسي

تردید حضور در انتخابات، امنیت و اقتصاد را به خطر می اندازد


برای ابراز نارضایتی اقتصادی که اکنون در کشور وجود دارد، اگر بخواهیم در مشارکت تردید کنیم و پای صندوق های رأی نرویم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام سیدمهدی خضری، امام جمعه موقت قزوین در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی نه تنها مرد میدان، بلکه مرد دیپلماسی نیز بود و دیپلمات های کشور باید سال ها تلمذ کنند تا راه و روش این مرد میدان در عرصه دیپلماسی را کشف کنند.

وی ادامه داد: عمق نفوذ سردار سلیمانی در زمانی که شهید شد را از آن جا می توان دریافت که حتی قبایل و طوایف سوری نیز پس از شهادت برای ایشان عزاداری کردند و این عمق نفوذ در دل ملت ها و امت های اسلامی را نشان می دهد.

امام جمعه موقت قزوین اظهار کرد: تفاوت این مرد بزرگ با این حجم از عمق نفوذ با یک وزیر امور خارجه و یک دیپلمات برجسته چقدر است؟ ما که در میان مسؤولین فعلی مرد میدان ندیده ایم، اما حقیقتا در عرصه دیپلماسی نیز به این مرد بزرگ میدان یعنی حاج قاسم نمی رسند و این هوش، توان، عزت و رابطه عمیق با ملل و امت اسلامی حاصل رابطه خاص حاج قاسم با خدا بود.

وی با اشاره به خاطرات جهاد حاج قاسم سلیمانی، گفت: یک روزی یک سیاستمداری شعار داد که ما نباید دشمن تراشی کنیم، چه کسی دوستان ما را در منطقه، در عراق، سوریه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردید حضور در انتخابات، امنیت و اقتصاد را به خطر می اندازد

تردید حضور در انتخابات، امنیت و اقتصاد را به خطر می اندازد