مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 09:252021-05-28پزشكي

مازندران پایلوت کارآزمایی کنژوگه/ ایرانیان در انتظار صادرات


مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی مازندران از برگزاری مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی کوبایی کنژوگه در مازندران به عنوان یکی 7 استان و 8 دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، محمد رضا پارسایی مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی گفت وگویی اظهار کرد: واکسن ایرانی کوبایی کنژوگه محصولی فاخر حاصل تلاش دانشمندان جوان و باانگیزه انستیتو پاستور ایران و کشور کوبا است که نشان از اراده و تسلط بر علوم جوانان ایرانی دارد.

  وی با بیان اینکه مازندران به عنوان یکی از استان های پایلوت در مرحله کارآزمایی واکسن کنژوگه انتخاب شده است، گفت: در ستاد ملی مبارزه با کوید 19 و وزارت بهداشت و درمان، هفت استان هرمزگان، همدان، زنجان، کرمان، یزد، اصفهان و مازندران به عنوان استان های معین انتخاب شده که استان مازندران در منطقه شمال در این لیست قرار گرفته است.

پارسایی در ادامه افزود: در انتخاب استان های پایلوت، شروط جغرافیایی، اقلیمی و ظرفیت و توانمندی های دانشگاه علوم پزشکی استان ها لحاظ شده است که استان مازندران با دارا بودن دو دانشگاه علوم پزشکی تعداد 600 نفر را واکسینه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران پایلوت کارآزمایی کنژوگه/ ایرانیان در انتظار صادرات

مازندران پایلوت کارآزمایی کنژوگه/ ایرانیان در انتظار صادرات