مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 09:252021-05-28سياسي

تحلیلی بر کتاب من می آیم / این کتاب سندی بر اعزام رزمندگام به جنگ است


نویسنده، محقق و مدرس ادبیات و تاریخ شفاهی گفت: این کتاب یکی از هزاران سند بر اعزام رزمندگان به جنگ است، واقعیت این است که این افراد برای کشتن و تخریب کردن نرفتند بلکه میل به شهادت در راه خدا داشتند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، علیرضا کمره ای نویسنده، محقق و مدرس ادبیات و تاریخ شفاهی در نشست نقد و بررسی کتاب من می آیم با محتوای خاطرات سیده زهرا حمیدی همسر سردار شهید سید منصور نبوی ، اظهار کرد: این کتاب نوشته خانم مریم طالبی خواهرزاده مرجع روایت و صاحب خاطره خانم سیده زهرا حمیدی همسر شهید منصور نبوی است.

وی افزود: نویسنده و مولف این اثر راوی متن است کسی است که یک ماجرا را از غیر خود روایت می کند و مرجع روایت کسی است که مرجع خاطره و جان، شاهد و کنشگر وقایع بوده و رویدادها پیش روی او محقق شده است.

کمره ای تصریح کرد: البته ممکن است که محقق، راوی و مرجع روایت یک نفر باشد یعنی شخصی خاطرات خودش را خودش بنویسد، همچنین در خاطره نویسی ممکن است که یک واسطه مطالبی را بشنود و بنویسد، ولی در این کتاب خانم طالبی راوی بلاواسطه است یعنی بدون واسطه در جریان این زندگی قرار گرفته است.

این استاد برجسته تاکید کرد: خانم طالبی در این کتاب به چند نکته مهم توجه کرد که شامل؛ اینکه از 6 سالگی تا 19 سال بعد با آن را بدهد، ولو اینکه در پی نوشت معنی ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلی بر کتاب من می آیم / این کتاب سندی بر اعزام رزمندگام به جنگ است

تحلیلی بر کتاب من می آیم / این کتاب سندی بر اعزام رزمندگام به جنگ است