مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 09:352021-05-28دانش

دانشگاه صنعتی ارومیه از پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دعوت به مصاحبه کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی ارومیه بر اساس شیوه نامه اجرایی آزمون ورودی دوره دکتری 1400 سازمان سنجش آموزش کشور، - دانشگاه صنعتی ارومیه بر اساس شیوه نامه اجرایی آزمون ورودی دوره دکتری 1400 از تمامی داوطلبانی که حد نصاب اعلامی را دارا هستند دعوت به مصاحبه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی ارومیه بر اساس شیوه نامه اجرایی آزمون ورودی دوره دکتری 1400 سازمان سنجش آموزش کشور، جهت تکمیل فرایند آزمون، از تمامی داوطلبانی که حد نصاب اعلامی را دارا است و از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به این دانشگاه معرفی شده اند، دعوت به مصاحبه می کند.

با توجه به شرایط خاص ناشی از همه گیری بیماری کووید- 19، به منظور صیانت از سلامت جامعه دانشگاهی و داوطلبان آزمون نیمه متمرکز دکتری 1400، برگزاری مرحله دوم این آزمون که تمرکز اصلی آن بر مصاحبه است، به صورت غیرحضوری (به روش الکترونیکی) خواهد بود.

مصاحبه غیرحضوری بر اساس بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی و از طریق سامانه الکترونیکی دانشگاه برگزار خواهد شد.

در همین راستا به اطلاع می رساند: داوطلبان حائز شرایط و متقاضی شرکت در مصاحبه تخصصی غیرحضوری دانشگاه صنعتی ارومیه تا 8 خرداد سال 1400 فایل اسکن شده مدارک را به آدرس ایمیل کارشناس مربوطه ارسال و آمادگی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه صنعتی ارومیه از پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دعوت به مصاحبه کرد

دانشگاه صنعتی ارومیه از پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دعوت به مصاحبه کرد