مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 09:552021-05-28اقتصادي

مبارزه با قاچاق و مافیای واردات راهکار حمایت از تولید داخلی است


امام جمعه رشت قاچاق و مافیای واردات کالا را یکی از مشکلات کشور برشمرد و گفت: برای حمایت از تولید داخل باید با این موارد مقابله و مبارزه کرد.

- رشت- امام جمعه رشت قاچاق و واردات کالا را یکی از مشکلات کشور برشمرد و گفت: برای حمایت از تولید داخل باید با این موارد مقابله و مبارزه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نمازجمعه رشت با اشاره به مشکلات موجود در حوزه اقتصاد و عدالت اجتماعی، اظهار کرد: تحریم های ظالمانه و سو مدیریت بعضی از مدیران عامل بروز این مشکلات است.

وی در ادامه همچنین به افزایش قیمت کالاهای مورد نیاز مردم اشاره کرد و افزود: دستمزدها و قیمت کالاها هیچ ارتباطی با هم ندارند و اقشار آسیب پذیر جامعه از این افزایش قیمت ها آسیب می بینند.

امام جمعه رشت وابستگی کشور به نفت و خام فروشی و همچنین دخالت رده های بالای دولت در اقتصاد را دو عامل مهم بروز این مشکلات برشمرد و گفت: وظیفه دولت تنها نظارت است.

وی تأکید کرد: دخالت دولت در اقتصاد یک مشکل محسوب می شود و با تکیه به جوانان و نیروهای انقلابی می توان مشکل اقتصاد کشور را برطرف کرد.

آیت الله فلاحتی در ادامه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوریه اشاره و با بیان اینکه بیش از 85 درصد مردم سوریه در انتخابات شرکت کردند، گفت: رأی بالای 95 درصدی بشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با قاچاق و مافیای واردات راهکار حمایت از تولید داخلی است

مبارزه با قاچاق و مافیای واردات راهکار حمایت از تولید داخلی است