مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 10:052021-05-28سياسي

حضور و انتخاب اصلح بیان نارضایتی نسبت به وضعیت فعلی است


بعض نامزدهای ردّ صلاحیت شده نجابت نشان دهند زیرا در صورت هنجارشکنی مردم به آنان تودهنی خواهند زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه گفت: پس از قاطعیت شورای نگهبان در تأیید صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری، اکنون نوبت نامزدها است که با رعایت اخلاق اسلامی توسط خودشان و ستادهای تبلیغاتی، توصیه های مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دهند و کارآمدی خود را در ارائه برنامه هایشان نشان دهند.

امام جمعه ابرکوه گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری برای رفع بیکاری، گردن زن اژدهای هشت سرگرانی، آواربرداری از ویرانه های اقتصادی کشور، خدمت بی منت به مردم، مبارزه با مافیای واردات اجناس قاچاق، برگرداندن ارزش پول ملی و .

که مردم را در زندگی کلافه کرده و عمدتاً ناشی از بی مدیریتی و ضعف تیم اقتصادی و نظام اجرایی کشور بوده، بر سیاست های غلط گذشته خط بطلان بکشند و وعده های عملی بدهند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: به بعض نامزدهایی که رد صلاحیت شدند توصیه می شود در محضر ملت نجابت خود را نشان دهند و بدانند که چنانچه بخواهند هنجارشکنی کنند تا بیشتر دیده و شنیده شده و کمبود خود را با تحریک مردم جبران و حرکت شیطانی باختگان انتخاب سال 88 را تکرار کنند، همین مردم تودهنی به آن ها خواهند زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور و انتخاب اصلح بیان نارضایتی نسبت به وضعیت فعلی است

حضور و انتخاب اصلح بیان نارضایتی نسبت به وضعیت فعلی است