مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 10:102021-05-28سياسي

شروط فعالیت تالارها و سالن های پذیرایی در شرایط کرونا اعلام شد


معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از بازگشایی دوباره تالارهای پذیرایی از امروز خبر داد و شروط فعالیت این امکان را تشریح کرد.

- معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از بازگشایی دوباره تالارهای پذیرایی از امروز خبر داد و شروط فعالیت این امکان را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ نادر مرادی دراین باره گفت: در پی انجام مکاتبات، رایزنی ها و پیگیری های مستمر و تلاش همه دستگاه ها و به خصوص نیروی انتظامی برای بازگشایی و فعالیت مجدد تالارها، کمیته امنیتی- اجتماعی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا روز پنجشنبه موافقت خود را در خصوص صدور مجوز فعالیت مجدد تالارها اعلام کرد و البته شروطی را برای این فعالیت اعلام کرد که رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و نظارت دقیق بر اجرای ضوابط و دستورالعمل ها از جمله آن است.

وی افزود: براین اساس مقرر شد در فضای باز تالارها با در نظر گرفتن فاصله سه متر برای هر صندلی و تامین فضای هشت متر مربع برای هرنفر، حداکثر با 30 درصد ظرفیت فعالیت و پذیرش مشتری برای خدمات صورت پذیرد.

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ادامه داد: درباره فضای بسته و مسقف تالارها و سالن های پذیرایی نیز علاوه بر الزام رعایت دستورالعمل ها اعلام شده در فضای باز، رعایت محدودیت پذیرش مشتری در شهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروط فعالیت تالارها و سالن های پذیرایی در شرایط کرونا اعلام شد

شروط فعالیت تالارها و سالن های پذیرایی در شرایط کرونا اعلام شد