مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 10:252021-05-28سياسي

سردار سلیمانی علاوه بر مرد میدان نبرد مرد میدان دیپلماسی نیز بود


سردار سلیمانی نه تنها مرد میدان نبرد بلکه مرد دیپلماسی نیز بود که با قدرت کلام، تدبیر، تبیین و رایزنی توانستند دشمنان را نیز به دوست تبدیل کند.

- سید مهدی خضری در خطبه نماز جمعه استان قزوین در مسجد النبی استان قزوین اظهار کرد: کتاب نهج البلاغه کتاب پرظرفیتی است که می توان بر اساس آن تمدن سازی، جامعه پردازی و نظام سازی را اجرایی کرد.

امام جمعه موقت استان قزوین با اشاره به روایات نهج البلاغه اذعان کرد: هر کس رابطه خود و خدا را اصلاح کند خداوند رابطه او و مردم را اصلاح می کند و این در حالی است که ما می کوشیم رابطه خود و دیگران را اصلاح کنیم اما اگر بکوشیم رابطه خود و خدا را اصلاح کنیم رابطه خود و دیگران را نیز حفظ حفظ کرده ایم.

وی از مرحوم ابوترابی و شهید سردار سلیمانی به عنوان تقوا پیشگان انقلاب یاد کرد و افزود: مصداق بارز روایت نهج البلاغه شهید سلیمانی و ابوترابی بودند که با حفظ رابطه خود و خدا رابطه خود با دیگران را نیز حفظ کردند چنانچه که شخصیت سردار سلیمانی نه تنها یک مرد میدان بلکه یک مرد دیپلماسی بود که با قدرت کلام، تدبیر، تبیین و رایزنی توانستند دشمنان را نیز به دوست تبدیل کرده و ما دیدیم که در مراسم تشییع ایشان 25 میلیون جمعیت تنها در ایران داغدار شهادتش شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی علاوه بر مرد میدان نبرد مرد میدان دیپلماسی نیز بود

سردار سلیمانی علاوه بر مرد میدان نبرد مرد میدان دیپلماسی نیز بود