مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 11:052021-05-28سياسي

مصادیق جرائم انتخاباتی از زبان دادستان سمنان/ استفاده غیرمجاز از سایت ها؛ ممنوع!


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان عناوین جرائم انتخاباتی را برشمرد و گفت: همت و تلاش همه بر این باشد که از ارتکاب جرائم انتخاباتی دوری شود.

- محمدشریف ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با اشاره به اهمیت انتخابات از دو بعد داخلی و خارجی (بین المللی) اظهار کرد: در شرایط حساس کنونی استکبار جهانی و گروه های معاند، منافقین، کوردلان و نااهلان داخلی با تمام امکانات و توانمندی شان به سیاه نمایی و تخریب چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی روی آورده و خود فروخته های داخلی نیز از هیچ کوششی در این زمینه فروگزاری نمی کنند.

وی تأکید کرد: مردم بصیر، ولایت مدار و شهیدپرور استان سمنان باید بیش از پیش اهمیت شرکت در انتخابات را درک کرده و در این جبهه و میدان آزمایش با لبیک به ندای رهبری با شرکت پرشور در این عرصه ضمن تعیین سرنوشت سیاسی خود یک بار دیگر پیروزی عزتمندانه در مقابل دشمنان قسم خورده اسلام و ایران را جشن بگیرند و برای همیشه به دنیا ثابت کنند که آنچه اسلام و ایران را نجات داده و می دهد توکل، ایمان به خدا و تبعیت از مقام ولایت است.

برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز تبلیغات انتخابات همه مردم و کاندیداها و مسؤولان دولتی، اجرایی و نظارتی در امر انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصادیق جرائم انتخاباتی از زبان دادستان سمنان/ استفاده غیرمجاز از سایت ها؛ ممنوع!

مصادیق جرائم انتخاباتی از زبان دادستان سمنان/ استفاده غیرمجاز از سایت ها؛ ممنوع!