مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 11:052021-05-28سياسي

قهر با صندوق رأی چاره مشکلات اقتصادی نیست


اگر اقتصاد مریض است و اوضاع سختی را داریم، قهر با صندوق چاره فایده ندارد و فقط خواسته دشمنان و مخالفان نظام را برآورده می سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، حجت الاسلام اصغر رضوانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دهاقان با بیان این که ناشکری کردن در مقابل نعمت ها، آن را از ما دور می سازد، اظهار داشت: نعمت ها آرام آرام می آید ولی اگر ناشکری کنیم به یکباره آن را از دست خواهیم داد.

امام جمعه دهاقان افزود: اگر در برابر نعمت ها شکرگذاری کنیم خداوند آن را زیادتر می کند و همچنین اگر کفران نعمت کنیم دچار عذاب می شویم.

وی انقلاب اسلامی را نعمتی بزرگ دانست و تصریح کرد: تا کنون شهدای زیادی را در راه انقلاب تقدیم کرده ایم و افرادی هم اکنون نقص عضو و یا  بیماری ناشی از جنگ دارند، خون شهیدان به  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشروعیت داده است.

رضوانی به وجود رهبر معظم انقلاب به عنوان یک نعمت بزرگ اشاره کرد و گفت: در عصر حاضر کسی را به مانند مقام معظم رهبری در جهان نداریم و باید قدر ایشان را بدانیم تا نعمت ها را از دست ندهیم و دستمان خالی نشود.

امام جمعه دهاقان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد انتخابات بیان کرد: انتخابات یک روز است ولی اثرات آن تا چند سال باقی می ماند، باید فردی انتخاب شود تا بتواند مشکلات را حل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهر با صندوق رأی چاره مشکلات اقتصادی نیست

قهر با صندوق رأی چاره مشکلات اقتصادی نیست