مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 11:252021-05-28سياسي

بعضی انتقادها از شورای نگهبان قانون اساسی دلسوزانه نیست


بعضی از انتقادها از شورای نگهبان قانون اساسی امروز دلسوزانه نیست، برخی ها به دنبال تخریب شورای نگهبان هستند و می خواهند از شورای نگهبان انتقام بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه نطنز با تبریک پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ 12 روزه اظهار کرد: این پیروزی یک تحول عظیم در جبهه مقاومت بود و نشان داد رژیم غاصب صهیونیستی دارد نفس های آخرش را می کشد.

امام جمعه نطنز افزود: درست است که رژیم کودک کش صهیونیستی از نظر تسلیحات برتری دارد، اما این بار در برابر وحدت و یکپارچگی نیروهای فلسطینی شکست خورد و نکته مهم تر اینکه افکار عمومی جهان علیه رژیم صهیونیستی بود و حتی در کنگره آمریکا و اروپا خیلی ها از فلسطین مظلوم دفاع کردند.

وی تصریح کرد: مهم ترین پیام این جنگ 12 روزه این بود که قاعده بازی به نفع مردم مظلوم فلسطین عوض شد و درسی که مقاومت به این رژیم کودک کش داد، درسی عبرت آمیز بود؛ شاید قبلاً آغازکننده و پایان دهنده جنگ در فلسطین، رژیم کودک کش صهیونیستی بود اما مقاومت نشان داد که هم می تواند شروع کننده باشد و هم پایان دهنده و به زودی شاهد نابودی کامل رژیم صهیونیستی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعضی انتقادها از شورای نگهبان قانون اساسی دلسوزانه نیست

بعضی انتقادها از شورای نگهبان قانون اساسی دلسوزانه نیست