مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 13:502021-05-28سياسي

وزیر صمت: اختیارات وزارت صمت در حوزه مرزنشینی به استانداران واگذار می شود


وزیر صمت از آمادگی وزارت صمت برای واگذاری تمام اختیارات خود در حوزه مرزنشینی به استانداران خبر داد و گفت: آذربایجان غربی پایلوت برای شروع و اجرای این تصمیم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علیرضا رزم حسینی امروز 7 خرداد در جلسه در شورای ساماندهی مبادلات مرزی پیرانشهر که با موضوع بررسی مشکلات کولبران در محل فرمانداری شهرستان مرزی پیرانشهر با حضور استاندار، نماینده مجلس، معاونین وزیر و مسئولین شهرستانی برگزار شد، افزود: آذربایجان غربی به عنوان پایلوت در این تصمیم تمامی اختیارات وزارتخانه را برای ساماندهی مرزنشینان به کار گیرد.

وی با بیان اینکه مدیریت یکپارچه پایانه های مرزی در وزارت راه و شهرسازی می باشد، ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان مجموعه همکار در این راستا تمام تلاش خود را در جهت روان سازی و تسهیل امور انجام خواهد داد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: آن بخشی از امورات مربوطه که مرتبط به وزارت صمت است استاندار با جدیت تمام پیگیری نماید.

رزم حسینی مرزهای پیرانشهر و سردشت را از مرزهای اقتصادی کشور دانست و گفت: می خواهیم با کشورهای همسایه غربی صادرات گسترده تری داشته باشیم، کالاهای ایرانی برای این کشورها جذاب است و این مرزها در این راستا ظرفیت های بسیار گسترده ای دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت: اختیارات وزارت صمت در حوزه مرزنشینی به استانداران واگذار می شود

وزیر صمت: اختیارات وزارت صمت در حوزه مرزنشینی به استانداران واگذار می شود