مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 13:502021-05-28سياسي

انتخابات مهم ترین رویداد تاثیر گذار جهان است/ ضرورت شایسته گزینی


نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه انتخابات کشورمان مهمترین رویداد جهانی و تاثیرگذار است، گفت: مشارکت مردم و حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را ناامید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز بوده رفع خواهد شد.

وی ضمن اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری ایران در منطقه اظهار داشت: این اتفاق تأثیر جهانی دارد و از اهمیت ویژه برخوردار است.

نماینده دامغان در مجلس بیان کرد: چشم و نگاه جهانی به برگزاری انتخابات در ایران است و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رأی این حضور و مشارکت را به نمایش می گذاریم.

علیزاده برمی افزود: دشمن در حال دلسرد کردن مردم است که حضور و مشارکت کمتری در پای صندوق های اخذ رأی داشته باشند و لذا باید این تصمیم دشمن را با حضوری پررنگ و مشارکت بالا خنثی کنیم.

وی تصریح کرد: اختیارات ریاست جمهوری خیلی بالا است و 90 درصد بودجه کشور در اختیار وی بوده و این نشان از اهمیت این جایگاه دارد.

نماینده مردم دامغان در مجلس با بیان اینکه رهبری ایران از یک قدرت بالا در سطح جهانی برخوردار است، افزود: جبهه مقاومت خود را سرباز رهبری می داند و با تاسی از فرامین معظم له به پیروزی های بزرگ دست پیدا کرد.

علیزاده برمی به برگزاری انتخابات در سوریه اشاره داشت و گفت: پیروزی از آن مردم سوریه است که با اتحاد و همدلی در انتخابات شرکت و رییس جمهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات مهم ترین رویداد تاثیر گذار جهان است/ ضرورت شایسته گزینی

انتخابات مهم ترین رویداد تاثیر گذار جهان است/ ضرورت شایسته گزینی