مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 18:252021-05-28سياسي

لیست اولیه مجمع نیروهای انقلاب برای انتخابات شورای اصفهان مشخص شد


دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان گفت: با توجه به تصمیم شورای هماهنگی و شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب 4 برابر لیست 13 نفره به ترتیب امتیازاتی که افراد کسب کردند انتخاب و اسامی اعلام شد.

- حجت الاسلام علیرضا باطنی امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در خصوص فعالیت مجمع نیروهای انقلاب در تهیه لیست انتخابات شورای شهر اظهار داشت: مرحله اول فرایند تهیه لیست مجمع نیروهای انقلاب با مصاحبه تخصصی شروع شد و این مصاحبه ها برای همه کسانی که خودشان و رزومه شان را به فرایند ما عرضه کرده بودند انجام شد.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان افزود: این افراد در حوزه های مختلف توسط مصاحبه گرها مورد پرسش قرار گرفتند و جمع بندی نتایج حاصله امروز در اختیار کارگروه انتخابات مجمع قرار گرفته است و با توجه به تصمیم شورای هماهنگی و شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب 4 برابر لیست 13 نفره به ترتیب امتیازاتی که افراد کسب کردند انتخاب و اسامی اعلام شد.

وی ادامه داد: مرحله بعد این است که 52 نفر انتخابی با رأی گیری در مجمع نیروهای انقلاب تبدیل به 13 نفر شوند و تلاش مان این است که ظرف هفته آینده مرحله پایانی فرایند یعنی انتخابات مجمع نیروهای انقلاب برگزار شده، لیست پیشنهادی 13 نفره مشخص و به مردم ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست اولیه مجمع نیروهای انقلاب برای انتخابات شورای اصفهان مشخص شد

لیست اولیه مجمع نیروهای انقلاب برای انتخابات شورای اصفهان مشخص شد