مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 19:302021-05-28بين الملل

ملت سوریه با انتخابات پایبندی خود به وحدت را ثابت کردند


حزب الله سوریه با صدور بیانیه ای ضمن تبریک پیروزی بشار اسد درانتخابات این کشور تاکید کرد ملت سوریه از طریق صندوق های رای پایبندی خود را به وحدت ملی و آرمان فلسطین ثابت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری المنار، در این بیانیه آمده است: حزب الله گرمترین و صمیمانه تبریکات را خدمت بشار اسد رییس جمهور و ملت برادر سوریه ابراز می دارد که پس از یک فرآیند انتخاباتی بزرگ، مجددا به عنوان رییس جمهور سوریه برگزیده شد.

در بیانیه حزب الله آمده است: انتخابات سوریه یک همه پرسی مردمی و سیاسی گسترده بود که با حضور گسترده و بی سابقه در پای صندوق های رای همراه بود و تظاهرات سراسری سوریه در قبل و بعد این انتخابات هم یک عروسی ملی بزرگ در سراسر خاک سوریه آزاد شده از چنگال اشغالگری و تروریسم بود.

در ادامه بیانیه آمده است: سوری ها بار دیگر از طریق صندوق های رای پایبندی کامل خود را به وحدت ملی و مخالفت خود را با تفرقه، طائفه گری و تجزیه اعلام کردند، همان گونه که بار ها و بار ها با رشادت ها و از خودگذشتگی های خود این قضیه را ثابت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت سوریه با انتخابات پایبندی خود به وحدت را ثابت کردند

ملت سوریه با انتخابات پایبندی خود به وحدت را ثابت کردند