مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 22:552021-05-28اقتصادي

صدور نشان حد مجاز آلاینده ها برای فرآورده های زیتون و انار


سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان از صدور نشان حد مجاز آلاینده ها برای فرآورده های زیتون و انار خبر داد.

- سیروس صارمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دو بانوی کشاورز شهرستان طارم، موفق به اخذ نشان حدمجاز آلاینده ها برای محصولات تولیدی خود، زیتون و انار شدند.

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان تصریح کرد: با عنایت به اهمیت و نقش بسزای محصولات کشاورزی سالم، بر سلامت مصرف کنندگان، یکی از وظایف خطیر سازمان ملی استاندارد ایران و به تبع آن اداره کل استاندارد استان زنجان، ترویج فرهنگ تولید و مصرف محصولات کشاورزی سالم است.

 صارمی افزود: در همین راستا صدور پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده ها برای محصولات کشاورزی در این استان، جزو اولویت های این اداره کل بوده است و در تدوین شده است و این نشان به مدت سه سال اعتبار دارد و پس از این مدت باید دوباره تمدید شود.

سرپرست اداره کل استاندارد زنجان در ادامه با بیان اینکه در طی یک ماه گذشته اقدام به بازرسی از 213 واحد صورت گرفت، گفت: کارشناسان این اداره کل، به منظور کنترل کیفیت محصولات، در اقدامات نظارتی خود، نسبت به نمونه برداری و خرید محصولات پر مصرف شامل روغن سرخ کردنی، روغن آفتابگردان، شیرفرادما، پنیرخامه ای، کره پاستوریزه و آرد گندم از مراکز عرضه کردند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور نشان حد مجاز آلاینده ها برای فرآورده های زیتون و انار

صدور نشان حد مجاز آلاینده ها برای فرآورده های زیتون و انار