مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 03:252021-05-29اقتصادي

دیوار عامل اصلی مشکلات بازار اجاره مسکن کرمانشاه است


رییس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه گفت: سایت دیوار و قیمت هایی که در آن لحاظ می شود عامل اصلی مشکلات بازار رهن و اجاره مسکن است.

- "دیوار" عامل اصلی مشکلات بازار اجاره مسکن کرمانشاه است ایسنا/کرمانشاه رییس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه گفت: سایت دیوار و قیمت هایی که در آن لحاظ می شود عامل اصلی مشکلات بازار رهن و اجاره مسکن است.

بابک مرادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مصوبه ای که بر اساس آن باید میزان اجاره بها در کلانشهرها از جمله کرمانشاه 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کند، خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از مالکین از این افزایش 20 درصدی تمکین نکرده و از افزایش 35 تا 40 درصدی صحبت می کنند.

رییس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه افزود: امکان تحمیل قیمت نیز به مالکین وجود ندارد و واحدهای مشاور املاک تنها می توانند از رهن و اجاره دادن واحدهای مسکونی با قیمت غیرمتعارف خودداری کنند.

مرادی عامل اصلی نابسامانی قیمت اجاره بها را سایت دیوار دانست و عنوان کرد: در این سایت وقتی یک نفر قیمتی را برای رهن و اجاره ملک خود درج می کند، سایر مالکین نیز با تبعیت از آن قیمت ها را بالا می برند.

وی افزود: بیشتر از یک سال است پیگیریم قیمت ها از سایت دیوار برداشته شده و نرخ ها توافقی شود، اما این کار انجام نشد و همچنان شاهد نابسامانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوار عامل اصلی مشکلات بازار اجاره مسکن کرمانشاه است

دیوار عامل اصلی مشکلات بازار اجاره مسکن کرمانشاه است