مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 03:552021-05-29سياسي

اجرای ویژه برنامه انتخابات 1400 با مشارکت رسانه ها


رییس ستاد انتخابات هرمزگان از اجرای طرح رسانه ای «دعوت» به پیشنهاد تشکل های صنفی استان با هدف جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 1400 و با استفاده از صدا و سیما خبر داد.

- ، علی رئوفی گفت: با تصویب شورای اطلاع رسانی استان هرمزگان طرح برنامه مشترک رسانه ای با عنوان دعوت اجرا خواهد شد و سلسله برنامه هایی در خصوص انتخابات 1400 با حضور مسئولان اجرایی، نظارتی، کارشناسان رسانه ای و سیاسی به هدف آگاهی بخشی عمومی، ایفای نقش فعال رسانه در انتخابات، جلب مشارکت حداکثری و کمک انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا اجرایی می شود.

رئوفی با بیان اینکه این برنامه برای اولین بار در کشور با مشارکت رسانه های جمعی عملیاتی خواهد شد، اظهارکرد: روسای ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری در هرمزگان، مهمانان و سخنرانان اعزامی از پایتخت، کاندیداهای ریاست جمهوری در صورت حضور در استان، کاندیداهای شورای شهر و متولیان برگزاری و نظارتی انتخابات در حضور اصحاب رسانه به بیان دیدگاهها و برنامه هایشان خواهند پرداخت.

رییس ستاد انتخابات استان هرمزگان افزود: جلب مشارکت متعهدانه رسانه ها در مسیر شفاف سازی، فرهنگ سازی درست در راستای کنشگری فرهنگی توأم با نشاط رقابتی و ممانعت از شیوع شایعات و اخبار نادرست در فضای مجازی از اهداف طرحی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ویژه برنامه انتخابات 1400 با مشارکت رسانه ها

اجرای ویژه برنامه انتخابات 1400 با مشارکت رسانه ها