مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 04:102021-05-29اقتصادي

تامین امنیت سرمایه گذاران موجب حرکت جزیره در مسیر رونق اقتصادی می شود


رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تامین امنیت سرمایه گذاران و تلاش جهت جذب فعالان اقتصادی با استفاده از ظرفیت های جامعه محلی موجب تسهیل و تسریح حرکت جزیره در مسیر توسعه پایدار و رونق اقتصادی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی درویش پور در دیدار با دریادار پاسدار نیز در این جلسه اظهار کرد: حفظ وحدت میان اقوام، مذاهب و و همراهی جامعه محلی زمینه ساز امنیت پایدار در این منطقه است و خوشبختانه از این نظر شرایط خوبی را در جزیره قشم شاهد هستیم.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری ادامه داد: جزیره زیبای قشم بواسطه ویژگی های خاصی که دارد نیازمند توجه ویژه به ظرفیت های طبیعی و خدادادی موجود جهت جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی با هدف تسهیل و تسریع توسعه پایدار است.

وی ضمن ابراز امیدواری برای جبران برخی کمبودها در دوران جدید مدیریتی منطقه آزاد قشم، خاطرنشان ساخت: امروز همگرایی، یکدلی و تعامل وحدت آفرین بین بخش های مختلف از بالاترین تا پایین ترین سطوح وجود دارد و این هم افزایی و یکپارچگی، مایه افتخار و اقتدار هم افزا برای نیروهای مسلح جهت حفظ امنیت در این منطقه می باشد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن قدردانی از برنامه ها و اهداف توسعه گرا مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، در پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین امنیت سرمایه گذاران موجب حرکت جزیره در مسیر رونق اقتصادی می شود

تامین امنیت سرمایه گذاران موجب حرکت جزیره در مسیر رونق اقتصادی می شود