مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 04:202021-05-29فناوري

تسهیل تحقیقات دانشگاهی و صنعتی با پلتفورم های آیکن


مرکز صنعتی سازی نانوفناوری کاربردی (آیکن) زیرساخت های متنوعی نظیر سنتز نانوالیاف، نانوکامپوزیت ، نانومواد، پوشش دهی در مقیاس نانو، همگن سازی آلتراسونیک و پلاسمای سرد را در اختیار متقاضیان بخش پژوهش های دانشگاهی و صنعتی قرار می دهد.

- تسهیل تحقیقات دانشگاهی و صنعتی با پلتفورم های "آیکن" مرکز صنعتی سازی نانوفناوری کاربردی (آیکن) زیرساخت های متنوعی نظیر سنتز نانوالیاف، نانوکامپوزیت ، نانومواد، پوشش دهی در مقیاس نانو، همگن سازی آلتراسونیک و پلاسمای سرد را در اختیار متقاضیان بخش پژوهش های دانشگاهی و صنعتی قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیکن بستری برای شناسایی و حمایت از ایده های نو و تبدیل آنها به محصول، مشاوره به صاحبان کسب و کار به منظور استفاده از فناوری در تولیدات خود و ایجاد فرصت برای سرمایه گذاران است.

با توجه به اهداف آیکن مبنی بر فراهم آوردن بستری مناسب برای رفع چالش های صنعتی و تبدیل ایده به محصول در حوزه فناوری نانو این مجموعه با همکاری شرکت های دانش بنیان اقدام به فراهم کردن زیرساخت های صنعتی در 6 حوزه فناوری کرده است و تاکنون بیش از 700 ارائه خدمت در بخش های نانومواد، نانوالیاف، نانوکامپوزیت، نانوپوشش همگن ساز آلتراسونیک و پلاسمای سرد به متقاضیان دانشگاهی وصنعتی ارائه شده که از این میان بیش از 420 خدمت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل تحقیقات دانشگاهی و صنعتی با پلتفورم های آیکن

تسهیل تحقیقات دانشگاهی و صنعتی با پلتفورم های آیکن