مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 04:352021-05-29سياسي

تحلیل فارین پالیسی از رویکرد احمدی نژاد به انتخابات ریاست جمهوری ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، نشریه فارین پالیسی در گزارشی به کنش ورزی های اخیر محمود احمدی نژاد در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری ایران پرداخته و به طور خاص به این مساله اشاره کرده که احمدی نژاد از منظر سیاسی، - تحلیل فارین پالیسی از رویکرد احمدی نژاد به انتخابات ریاست جمهوری ایران محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق ایران، از منظر سیاسی، خود را به طور رسمی از چهارچوب و گفتمان سیاسی جمهوری اسلامی ایران خارج کرده و طرح هایی ورای ریاست جمهوری در این کشور دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، نشریه فارین پالیسی در گزارشی به کنش ورزی های اخیر محمود احمدی نژاد در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری ایران پرداخته و به طور خاص به این مساله اشاره کرده که احمدی نژاد از منظر سیاسی، به اهدافی ورای کسب ریاست جمهوری در ایران می اندیشد.

فارین پالیسی در این رابطه می نویسد: محمود احمدی نژاد از زمان خروج خود از قدرت در سال 2013، تا حد زیادی رویه های پوپولیستی در پیش گرفته و سعی داشته از این طریق، اهداف سیاسی اش را به پیش برد.

وی اخیرا نیز در جریان ثبت نام خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ایران نیز، بار دیگر رویه های پوپولیسیتی اش را به نمایش گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل فارین پالیسی از رویکرد احمدی نژاد به انتخابات ریاست جمهوری ایران

تحلیل فارین پالیسی از رویکرد احمدی نژاد به انتخابات ریاست جمهوری ایران