مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 04:552021-05-29فرهنگي

دعوت از کرمانشاهی ها برای شرکت در جشنواره قصه گویی


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، از مردم این استان به خصوص کودکان و نوجوانان خواست تا در بیست و سومین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی مشارکتی فعال داشته باشند.

- مهناز فتاحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، پیرامون روند برگزاری بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی در کرمانشاه، اظهار داشت: مرحله ی استانی بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دلیل شیوع بیماری مجازی از 25 فروردین با شعار آینده ساختنی است در سه محور امیدها و آرزوها، شادی ها و غم ها و ایثار و از خود گذشتگی آغاز شده است.

وی با اشاره به بخش ملی این جشنواره، افزود: علاقه مندان به شرکت در رقابت صحنه ای جشنواره در سه گروه سنی دختر و پسر (12 تا 18 سال)، زنان و مردان (18 سال به بالا) و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها تا 15 خرداد می توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.

kanoonfest.

ir نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ادامه داد: علاوه بر بخش قصه 90 ثانیه ای که در دوره های قبلی اضافه شده بود دو بخش جدید با نام های قصه گوی برتر و پادکست نیز به جشنواره اضافه شده که در آن روایت قصه در قالب یک فایل صوتی ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از کرمانشاهی ها برای شرکت در جشنواره قصه گویی

دعوت از کرمانشاهی ها برای شرکت در جشنواره قصه گویی