مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 05:002021-05-29سياسي

عطریانفر: اینکه ظریف قربانی اختلاف خاتمی و روحانی شد، سراسر کذب است


محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در یادداشتی خبر جعلی منتشر شده درباره محمد جواد ظریف و حسن روحانی را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در یادداشتی درباره خبر جعلی منتشر شده درباره محمد جواد ظریف و حسن روحانی توضیحاتی ارائه کرد.

در یادداشت محمد عطریانفر در روزنامه سازندگی آمده است: متاسفانه بی اخلاقی سیاسی، ظاهرا قرار نیست از عرصه سیاست و فعالیت های گروهی و حزبی رخت بربندد و لایزال بیماران عرصه قدرت و بازی سیاست و شهوت تمامیت طلبی، همچنان بر طبل هیاهو می کوبند و با ابزار فتنه گری وشانتاژ، سیاه نمایی در سپهر سیاست را مبنای کسب منفعت و قدرت نابهنجار خود قرار می دهند.

اخیرا در شبکه های اجتماعی خبری سراسر کذب و ناشیانه تنظیم و منتشر شد که در آن ادعا شده بود، محمد عطریان فر در جلسه ای با ارائه تحلیلی از شرایط موجود اظهار داشته است، ظریف قربانی اختلاف سیاسی و تفاوت دیدگاه فیمابین آقایان سیدمحمد خاتمی و حسن روحانی، دو رییس جمهور اسبق ولاحق شده است، محتوای شایعه مجعول بر این پایه استوار بودکه چون آقای حسن روحانی رییس جمهور متمایل به حضور و توفیق آقای دکتر علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 است و در مقابل آقای سیدمحمد خاتمی از آقای دکتر محمدجواد ظریف جانبداری می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطریانفر: اینکه ظریف قربانی اختلاف خاتمی و روحانی شد، سراسر کذب است

عطریانفر: اینکه ظریف قربانی اختلاف خاتمی و روحانی شد، سراسر کذب است