مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 05:052021-05-29اجتماعي

واگذاری پنل های خورشیدی به 103 خانوار عشایری فیروزآباد


103 پنل خورشیدی قابل حمل به 103 خانوار عشایری در شهرستان فیروزآباد واگذار شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، حسین آرگیو در مراسم رونمایی از پنل خورشیدی مخصوص عشایر که در جمع عشایر و  با   حضور مسئولان صورت گرفت اظهار داشت: عشایر برای حفاظت از امنیت غذایی و توسعه پایدار و حفظ محیط زیست و و مجری طرح برق رسانی روستایی اقدام شد تا هم بتوانند از قابلیت تلفن همراه برای اطلاع داشتن از آگاهی های موردنیاز و هم روشنایی حداقلی و نیز آموزش فرزندان استفاده کنند.

وی اضافه کرد: سال 1400 سال حمایت از تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها نام گذاری شده و عشایر به عنوان قشر تولیدگر و مولد قطعاً مورد توجه و حمایت هستند.

در ادامه رییس اداره توزیع برق فیروزآباد نیز بیان داشت: تأمین برق محل اسکان عشایری که بیشتر از چهار کیلومتر با شبکه برق فاصله داشته باشند از طریق پنل های خورشیدی سبک و قابل حمل تأمین خواهد شد.

وی ابراز داشت: این پنل ها قابلیت تولید 100 وات برق را دارند که روشنایی حداقل پنج شعله لامپ کم مصرف، شارژ چراغ قوه و گوشی همراه را تأمین خواهد کرد.

مرادی گفت: قیمت کل هر پنل خورشیدی 10 میلیون تومان می باشد که تنها 10 درصد قیمت تمام شده پنل ها توسط عشایر پرداخت خواهد شد و مابقی آن توسط دولت تأمین اعتبار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری پنل های خورشیدی به 103 خانوار عشایری فیروزآباد

واگذاری پنل های خورشیدی به 103 خانوار عشایری فیروزآباد