مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 05:452021-05-29اقتصادي

اگر در آسانسور گیرافتادیم!


محبوس شدن در کابین آسانسور هیچ خطری ندارد، تنها فقط تاریکی هست که توسط چراغ قوه و یا نور گوشی موبایل قابل حل است.

- ایسنا/فارس مدیرکل استاندارد فارس گفت: محبوس شدن در کابین آسانسور هیچ خطری ندارد، تنها فقط تاریکی هست که توسط چراغ قوه و یا نور گوشی موبایل قابل حل است.

مرتضی رهنما در گفت و گو با ایسنا گفت: در حال حاضر با توجه به اجرای برنامه خاموشی برق در مناطق مختلف شهری؛ احتمال محبوس شدن افراد در آسانسورهای مجموعه های مسکونی، تجاری، اداری و پل های عابر پیاده افزایش یافته و برخی شهروندان گمان می کنند اگر آسانسوری بین طبقات گیر کند، آنان با خطر سقوط یا خفگی و .

مواجه خواهند شد.

او افزود: این تصور وجود دارد که فرد محبوس در آسانسور برای نجات جان خود، باید بکوشد هرچه سریع تر از آسانسور خارج شود؛ در صورتی که چنین تفکری کاملا اشتباه است.

رهنما با بیان اینکه ضروری است توصیه های ایمنی در تابلوی اعلانات ساختمان نصب شود، افزود: آگاهی شهروندان از نکات ایمنی و رعایت آن ها در زمان اتفاق قطع برق در آسانسور بسیار مهم و حیاتی است.

مدیرکل استاندارد فارس به شهروندان توصیه کرد: اگر پس از خروج اعضای خانواده از آپارتمان برق قطع شد، حتما بررسی کنید که آن ها از آسانسور خارج شده اند یا نه و اگر در ساختمان تنها هستید، ترجیحا از آسانسور استفاده نکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر در آسانسور گیرافتادیم!

اگر در آسانسور گیرافتادیم!