مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 05:452021-05-29بين الملل

دختری که قهرمان رسانه ای فلسطین شد/پوشش لحظه به لحظه اتفاقات شیخ جراح برای جهان


«مونا الکراد» دختر جوان فلسطینی است که توانست با توانایی و هوش رسانه ای خود تصویر واقعی و ساده ای از اسراییل را به عنوان اشغالگر به تمام جهان نشان دهد و مردم جهان را به پیگیری ماجرای «شیخ جراح» حساس کند.

-   وقتی حماس صدای درخواست مونا و دوستانش را شنید پس از این اعتراضات و تجمعات در مسجدالاقصی و همزمان با اعلام اینکه انتخابات 15 سال برگزار نشده فلسطین، توسط محمودعباس مدام عقب افتاده است.

اعتراضات متعددی به ورود و خروج به مسجد الاقصی و بحث در نماز و ماه رمضان در مسجدالاقصی پیش آمد که کمک کرد جریانی که مونا شروع کرده بود دیده شود.

در این بین حماس هم به درخواست مونا و دوستانش و فلسطینیانی که در این منطقه بودند پاسخ مثبت داد و مهلتی را مشخص کرد و ضمن آن تهدید کرد که رژیم صهیونیستی باید طی این مدت منطقه را تخلیه کند و خط مقدم مبارزه با اسراییل یکی از شاخصه های مهم اتفاقات اخیر این است که برای اولین بار ناخواسته شبکه های اجتماعی بازوی کمک فلسطینیان بود.

یعنی مونا توانست به خوبی از این پلتفرم ها در جهت اطلاع رسانی با پخش فیلم های موثر همراه با ترجمه و گفتگوهای طولانی و تاثیرگذار بسیار خوب استفاده کند.

تصاویری که هرشب از رخدادها و دستگیری های محله (دستگیری جوانان با لبخند) اتفاق می افتاد، منتشر می شد بیشتر به دیده شدن جنبش و حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختری که قهرمان رسانه ای فلسطین شد/پوشش لحظه به لحظه اتفاقات شیخ جراح برای جهان

دختری که قهرمان رسانه ای فلسطین شد/پوشش لحظه به لحظه اتفاقات شیخ جراح برای جهان