مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 05:452021-05-29اقتصادي

بهره بردای از بازارچه ملوانی چارک تا یک ماه آینده


استاندار هرمزگان در بازدید از طرح های بندر چارک، برای رفع مشکلات بار ملوانی و گمرک، تسریع در انجام رویه های ملوانی، تامین برق بازارچه ملوانی و طرح های گردشگری کمپ و تسریع در تکمیل پل آبنما در بندر چارک دستوراتی صادر کرد.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان در بازدید از طرح های بندر چارک، برای رفع مشکلات بار ملوانی و گمرک، تسریع در انجام رویه های ملوانی، تامین برق بازارچه ملوانی و طرح های گردشگری کمپ و تسریع در تکمیل پل آبنما در بندر چارک دستوراتی صادر کرد.

فریدون همتی در چمع خبرنگاران، با بیان اینکه گمرک موظف است برای ایجاد اشتغال و تسهیل امور صادرات از این بندر تا یک ماه آینده اقدام لازم را انجام دهد و گزارش اقدامات را ارایه کند، اظهار کرد: در انجام رویه های ملوانی باید تسریع یابد و مشکلات بازارچه ملوانی رفع و ترخیص کالاها باید به سرعت رفع شود.

استاندار هرمزگان همچنین در بازدید از طرح در دست ساخت بازارچه ملوانی بندر چارک پس از بررسی موانع و مشکلات این بازارچه دستور داد هر چه سریعتر مشکل برق آن رفع و نسبت به تامین برق مورد نیاز اقدام عاجل صورت پذیرد.

همتی با بیان اینکه بازارچه های ملوانی علاوه بر کمک به ملوانان نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارند، گفت: با راه اندازی این بازارچه برای حدود 450 نفر اشتغال ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره بردای از بازارچه ملوانی چارک تا یک ماه آینده

بهره بردای از بازارچه ملوانی چارک تا یک ماه آینده