مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 05:552021-05-29ورزشي

حضور نوشاد و نیما عالمیان در کمپ تمرینی سوئد


طبق توافق صورت گرفته در نشست آنلاین میان مسئولان فدراسیون تنیس روی میز ایران و سوئد، نوشاد و نیما عالمیان به منظور حضور در اردوی تمرینی مشترک به این کشور اعزام می شوند.

- و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، جلسه مشترک مسئولان فدراسیون تنیس روی میز ایران و سوئد برای همکاری های دوجانبه بصورت مجازی برگزار شد.

پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز که در این نشست حضور داشت، گفت: این جلسه با حضور مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون، محمدرضا میرالماسی مدیر تیم های ملی و فائزه تبریزی فر مدیر امور بین الملل فدراسیون تنیس روی میز ایران همراه با توماس بوزا دبیر فدراسیون تنیس روی میز سوئد و مایکل اندرسون مدیر تیم ملی سوئد برگزار شد و طی آن در خصوص اردوی مشترک بازیکنان ایران و سوئد قبل از المپیک توکیو و فعالیت های دوجانبه مذاکراتی انجام شد.

وی ادامه داد: در این جلسه هماهنگی های لازم در خصوص حضور نوشاد و نیما عالمیان بهمراه جمیل لطف الله نسبی در کمپ تیم ملی سوئد انجام شد تا این دو ملی پوشان تمرین مشترکی با ملی پوشان سوئد و روسیه داشته باشند.

همچنین در خصوص همکاری های دوجانبه برای برپایی اردوهای تمرینی مشترک در رده های سنی، حضور مربیان سوئدی در ایران و اعزام مربیان ایرانی به سوئد و شرکت بازیکنان ایران در لیگ های سوئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نوشاد و نیما عالمیان در کمپ تمرینی سوئد

حضور نوشاد و نیما عالمیان در کمپ تمرینی سوئد