مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 06:052021-05-29سياسي

بررسی مشکلات 150 نفر از زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ


طی بازدید سرزده ای مشکلات 150 نفر از زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ توسط مسئولان قضایی بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، معاونین قضایی رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران به همراه سرپرستان و قضات مجتمع قضایی قدس و کارکنان دولت طبق برنامه ریزی از پیش اعلام شده از زندان تهران بزرگ بازدید و پیگیر مشکلات زندانیان این ندامتگاه شدند.

معاون امور حقوقی رییس کل محاکم تهران در بازدید از زندان تهران بزرگ اظهار داشت: در راستای تأکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر توجه کافی به امور زندانیان، برنامه زمانبندی ماهانه بازدید از زندان های تهران که پس از تنظیم به تایید و تصویب رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران رسیده به تمامی مجتمع های قضایی 24 گانه تهران و زندان های مذکور ابلاغ گردیده است.

عادل ترازوی زر در ادامه بیان داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده در هر ماه حداقل سه نوبت بازدید از زندان های مورد نظر توسط سرپرستان مجتمع های قضایی تهران و قضات مربوطه صورت می پذیرد.

ترازوی زر در پایان گفت: از جمله اهداف این بازدیدهای برنامه ریزی شده می توان به بازدید حضوری از زندان ها، مراقبت بر نحوه نگهداری زندانیان، استماع اظهارات و مشکلات زندانیان و صدور دستورات مقتضی جهت حل مشکلات آنان از سوی همکاران قضایی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات 150 نفر از زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ

بررسی مشکلات 150 نفر از زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ