مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 06:052021-05-29اقتصادي

78 روستای مازندران سال قبل گازرسانی شد


سال قبل با سه هزار و 800 میلیارد ریال اعتبار 78 روستای استان گازرسانی شد.

- ، حمزه امیر تیموری گفت: پارسال با وجود تنگناهای مالی دولت و افزایش هزینه اجرای پروژه ها، گازرسانی به 78 روستا تکمیل و مشعل گاز در این روستاها روشن شد.

وی هزینه گازرسانی به این روستاها را سه هزار و 800 میلیارد ریال اعلام کرد، افزود: در مجموع سال گذشته بالغ بر 60 هزار مشترک شهری و روستایی مازندران از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

سرپرست شرکت گاز مازندران با اعلام اینکه در حال حاضر 2 هزار و 361 روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، اظهار داشت: 8 شهر و یکهزار و 100 روستا مازندران در دولت یازدهم و دوازدهم گازدار شدند.

امیرتیموری همچنین تصریح کرد: در حال حاضر عملیات گازرسانی به 184 روستای مناطق کوهستانی در حال اجرا است که پیش بینی می شود در صورت رفع موانع و تأمین اعتبارات لازم بالغ بر 100 روستا با 45 تا 50 هزار مشترک جدید از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.

وی افزود: طرح گازرسانی به 400 روستای کم خانوار هم در مرحله مطالعه قرار دارد.

سرپرست شرکت گاز مازندران مهم ترین معضل در اجرای طرح های گاز رسانی در استان را لوله گذاری در حاشیه جاده های اصلی و فرعی منتهی به داخل بافت روستایی برشمرد و گفت: خوشبختانه برای عملیات لوله گذاری و نصب علمک در داخل روستاها با همکاری مسئولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

78 روستای مازندران سال قبل گازرسانی شد

78 روستای مازندران سال قبل گازرسانی شد