مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 06:402021-05-29پزشكي

شاخص سرایت پذیری کرونا در همدان، کمتر از یک درصد/ پروتکل ها همچنان رعایت شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه شاخص سرایت پذیری در استان همدان به زیر یک درصد رسیده است گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان در اولویت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رشید حیدری مقدم ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه روند شیوع بیماری کرونا در استان کاهش است، ضرورت دارد همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم اظهار کرد: تعداد مرگ و میر ها در استان رو به کاهش است.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 450 بیمار با علائم کرونا و مشکوک به کرونا به بیمارستان های استان مراجعه کرده اند گفت: وضعیت رنگ بندی فامنین و اسدآباد زرد و سایر شهرستان ها نارنجی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه شاخص سرایت پذیری در استان همدان به زیر یک درصد رسیده است افزود: 60 درصد شیوع ویروس کرونا در استان مربوط به تماس های درون خانوادگی است.

وی با اشاره به اینکه شرکت در اجتماع باعث شده تا 38 درصد از علت شیوع کرونا در استان را به خود اختصاص دهد اظهار کرد: تا کنون 71 هزار و 368 نفر در سطح استان واکسینه شده اند؛ ضمن اینکه از افراد بالای 70 سال تا کنون 42 هزار نفر را در فاز اول واکسینه کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص سرایت پذیری کرونا در همدان، کمتر از یک درصد/ پروتکل ها همچنان رعایت شود

شاخص سرایت پذیری کرونا در همدان، کمتر از یک درصد/ پروتکل ها همچنان رعایت شود