مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 06:402021-05-29اقتصادي

چرا «صف مرغ» و «جوجه کشی» بحث داغ کارزار انتخاباتی شد؟


یکی از کاندیداهای مطرح ریاست جمهوری از صف های طویل مرغ و جوجه کشی در دولت روحانی انتقاد کرده و ریشه مشکلات اقتصاد فعلی را در ناکارآمدی مدیریت در دولت وی عنوان کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، وضعیت اقتصادی مردم در8 سال  دولت روحانی به روایت آمار بسیار بد و ناراضی کننده بود و کاندیداهای ریاست جمهوری با علم به این موضوع روی نقطه ضعف دولت فعلی بیشتر کار می کنند که مشکلات را در دولت سیزدهم حل کنند و نیز با ارائه برنامه های خود حول رفع این مشکلات آرای بیشتری از مردم بگیرند.

یکی از کاندیداهای مطرح از تامین مرغ و صف های طویل و جوجه کشی در دولت روحانی انتقاد کرده و ریشه مشکلات اقتصاد فعلی را در ناکارآمدی مدیریت در دولت وی عنوان کرده است.

دولت روحانی که با شعار آواربرداری از اقتصاد روی کار آمد، خرابی های بسیاری ایجاد کرد.

از تورم بی سابقه گرفته تا جهش 800 درصدی نرخ ارز و تورم 75 درصدی اقلام خوراکی و افت 34 درصدی درآمد سرانه کشور از سال 90 تا 98 از آن جمله است.

آیت الله سیدابراهیم رییسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چهارشنبه پنجم خردادماه1400 در جمع فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به ضعف مدیریت در بخش کشاورزی هم اشاره کرد و گفت: نباید طوری عمل شود که یک روز جوجه ها زنده به گور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا «صف مرغ» و «جوجه کشی» بحث داغ کارزار انتخاباتی شد؟

چرا «صف مرغ» و «جوجه کشی» بحث داغ کارزار انتخاباتی شد؟