مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 06:452021-05-29سياسي

احتمال قرنطینه کامل تنها شهر قرمز در غرب کشور/ اوضاع در سرپل ذهاب بحرانی است


استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه سرپل ذهاب تنها شهر قرمز در غرب کشور است در ادامه عنوان کرد: این وضعیت بسیار نگران کننده است و احتمال قرنطینه کامل این شهرستان مرزی وجود دارد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، هوشنگ بازوند استاندار در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا که به ریاست رییس جمهور و با ارتباط تصویری استانداران برگزار شد؛ اظهار داشت: از مردم استان کرمانشاه و به ویژه از اصناف به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی در موج چهارم تشکر می کنم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در استان شرایطی پیش آمده هرگاه پیک کرونا نزولی می شود رعایت پروتکل های بهداشتی هم بسیار کمرنگ می شود و این کار ممکن است بسترساز ورود کرمانشاه به پیک پنجم شود.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: بر اساس گزارش های حوزه نظارت، متاسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسمات عروسی و عزا اصلا مناسب نیست و تداوم این وضعیت سلامت شهروندان را با خطر جدی روبرو می کند.

وی در ادامه بر ضرورت رعایت پروتکل ها در ایام تبلیغات انتخابات اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی دستورالعملی تنظیم شده و به نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا داشتگاه اعلام کرده اند که بر اساس آن هر نامزدی از این پروتکل ها بهداشتی دستورالعمل ها تخلف کند قطعا به عنوان یک تخلف انتخاباتی قلمداد خواهد شد و برابر قانون با وی برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال قرنطینه کامل تنها شهر قرمز در غرب کشور/ اوضاع در سرپل ذهاب بحرانی است

احتمال قرنطینه کامل تنها شهر قرمز در غرب کشور/ اوضاع در سرپل ذهاب بحرانی است