مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 06:452021-05-29سياسي

واکسیناسیون بیش از 74 هزار همدانی/2 شهرستان زرد شد


استاندار همدان با اعلام اینکه تاکنون در استان بیش از 74هزار نفر واکسینه شده اند، گفت: دو شهرستان فامنین و اسدآباد در وضعیت زرد کرونایی و سایر شهرستان ها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

- ایسنا/همدان استاندار همدان با اعلام اینکه تاکنون در استان بیش از 74هزار نفر واکسینه شده اند، گفت: دو شهرستان فامنین و اسدآباد در وضعیت زرد کرونایی و سایر شهرستان ها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

سیدسعید شاهرخی شنبه 8 خردادماه در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کروناویروس همدان، با بیان اینکه شیب شیوع بیماری کرونا در استان نزولی اما بسیار شکننده است، اظهار کرد: به علت روند کاهشی شیوع کرونا در استان، برخی گروه های یک و دو، فعالیت های خود را طبق معمول از سر گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه وضع موجود بسیار شکننده است، مردم مراقب باشند، تصریح کرد: روند شیوع بیماری کرونا در استان کاهشی است اما مردم همچنان باید پروتکل ها را رعایت کنند.

شاهرخی دو شهرستان فامنین و اسدآباد را از نظر وضعیت رنگ بندی، زرد و سایر شهرستان ها را نارنجی عنوان کرد و افزود: خانواده ها می توانند با پرهیز از دورهمی های خانوادگی از شیوع کرونا جلوگیری کنند چراکه 98 درصد علت شیوع کرونا در استان تماس های درون خانوادگی و شرکت در اجتماعات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون بیش از 74 هزار همدانی/2 شهرستان زرد شد

واکسیناسیون بیش از 74 هزار همدانی/2 شهرستان زرد شد