مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 07:002021-05-29اجتماعي

رونمایی از اولین شماره مجله الکترونیک محیط زیست ویژه کودک و نوجوان


معاون راهبری و هماهنگی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با تاکید بر اهداف و برنامه های این اداره کل در زمینه آموزش، توانمندسازی و جلب مشارکت های محیط زیستی گفت: - رونمایی از اولین شماره "مجله الکترونیک محیط زیست ویژه کودک و نوجوان" معاون راهبری و هماهنگی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با تاکید بر اهداف و برنامه های این اداره کل در زمینه آموزش، توانمندسازی و جلب مشارکت های محیط زیستی گفت: نخستین نشریه الکترونیکی محیط زیست ویژه کودک و نوجوان خرداد ماه جاری و مصادف با هفته محیط زیست رونمایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عادل خزایی اظهار کرد: کودکان و نوجوانان در تمام جوامع اهمیت و جایگاه ویژه ای دارند و هزینه های کلانی برای تربیت آنان صرف می شود.

لذا با توجه به اینکه کودکان عامل پیوند نسل های گذشته و آینده در هر جامعه محسوب می شوند، تأمین نیازهای فکری و نهادینه سازی ارزش های اجتماعی از دغدغه های بسیاری از مسئولان درجهت اجرای برنامه های هدفمند برای داشتن آینده ای بهتر برای کودکان بوده است.

معاون راهبری و هماهنگی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار تصریح کرد: انتقال فرهنگ ها، باورها، عادات و ارزش ها و در صورت لزوم اصلاح محیط اجتماعی و محیط زیستی در هر جامعه بی شک از طریق همین کودکان و آموزش به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از اولین شماره مجله الکترونیک محیط زیست ویژه کودک و نوجوان

رونمایی از اولین شماره مجله الکترونیک محیط زیست ویژه کودک و نوجوان