مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 07:202021-05-29سياسي

شعبی که آرای بالایی دارند به چند شعبه تقسیم می شوند


باتوجه به شیوع ویروس کرونا و برای پیشگیری از هرگونه ازدحام، در روز انتخابات شعبی که دارای آرای بالایی هستند به دو یا سه شعبه تقسیم می شوند.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اصفهان گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و برای پیشگیری از هرگونه ازدحام، در روز انتخابات شعبی که دارای آرای بالایی هستند به دو یا سه شعبه تقسیم می شوند.

حسین سیستانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده توسط ستاد انتخابات کشور و ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا برای برگزاری انتخابات به شیوه مطلوب، اظهار کرد: برگزاری انتخابات در شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا، از حساسیت خاصی برخوردار است که با همکاری تمام مجریان و دست اندرکاران انتخابات، این مهم به نحو احسن میسر خواهد شد.

وی افزود: ستادهای مناطق 20 گانه شهر اصفهان و بخش مرکزی در قالب چهار ستاد کلی، نشست هایی را برگزار و نسبت به تبادل تجربیات و اطلاعات و ارائه راهکارهای لازم برای پیشبرد بهتر امور مربوط به انتخابات اقدام خواهند کرد.

فرماندار اصفهان با اشاره به افزایش شعب اخذ رأی در انتخابات پیش رو، افزود: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و برای پیشگیری از هرگونه ازدحام، شعبی که دارای آرای بالایی هستند به دو یا سه شعبه تقسیم می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبی که آرای بالایی دارند به چند شعبه تقسیم می شوند

شعبی که آرای بالایی دارند به چند شعبه تقسیم می شوند