مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 07:202021-05-29اجتماعي

دریافت وجه در مدارس دولتی هنگام ثبت نام دانش آموزان غیرقانونی است


رییس ستاد ثبت نام مدارس استان کرمانشاه گفت: در مدارس دولتی؛ هنگام ثبت نام، دریافت هرگونه وجهی به جزء پول کتاب و بیمه غیرقانونی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، ناهید فضلی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص ثبت نام دانش آموزان، اظهار داشت: ثبت نام پایه اول دبستان از اول خردادماه شروع و تا پایان مردادماه ادامه داد که صرفا به صورت حضوری است.

وی از والدین خواست برای ثبت نام کلاس اولی ها به نزدیک ترین مدرسه محل زندگی خود مراجعه و یک سری اطلاعات و مشخصات را به مدیر مدرسه ارائه دهند.

رییس ستاد ثبت نام مدارس استان کرمانشاه تصریح کرد: مدیران از 15 خردادماه به صورت مجازی به پایگاه سنجش ارجاع و از اول تیرماه برای سنجش دانش آموزان را معرفی می کنند.

وی با اشاره به ثبت نام 32 هزار و 400 دانش آموز کلاس اولی در استان طی سال گذشته، گفت: امسال بیش از 33 هزار کلاس اولی ثبت نام خواهند کرد که تمهیدات مقدمات برای ثبت نام آن ها در 24 منطقه استان فراهم شده است.

فضلی در خصوص ورودی های کلاس اول که دوره پیش دبستانی را نگذرانده اند، گفت: گذراندن این دوره الزامی است، دوره پیش دبستانی باعث می شود دانش آموز یک سری مهارت کسب کنند و اگر نداشته باشند، حتما با مشکلاتی مواجه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت وجه در مدارس دولتی هنگام ثبت نام دانش آموزان غیرقانونی است

دریافت وجه در مدارس دولتی هنگام ثبت نام دانش آموزان غیرقانونی است