مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 07:252021-05-29سياسي

فرمانداری تهران: مجوزی برای سفر صادر نمی کنیم


با توجه به تعطیلات پیش رو در روزهای 14 و 15 خرداد، به منظور کنترل بیشتر بیماری، از ساعت 11 روز چهارشنبه12 خرداد تا ساعت 12 ظهر دوشنبه 17 خرداد تردد بین استانی ممنوع و هیچ گونه تردد بین استانی نخواهیم داشت.

- مشاور و رییس روابط عمومی فرمانداری تهران از ممنوعیت سفرهای بین استانی از 12 تا 17 خردادماه خبر داد و از تهرانی ها در خواست کرد تا از تجمع در مقابل فرمانداری تهران به منظور گرفتن برگه تردد بین استانی خودداری کنند و فرمانداری مجوزی صادر نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایمان قربانی مشاور فرماندار و رییس روابط عمومی فرمانداری تهران اظهار کرد: با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا ، با توجه به تعطیلات پیش رو در روزهای 14 و 15 خرداد، به منظور کنترل بیشتر بیماری، از ساعت 11 روز چهارشنبه12 خرداد تا ساعت 12 ظهر دوشنبه 17 خرداد تردد بین استانی ممنوع و هیچ گونه تردد بین استانی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به تجمع شهروندان تهرانی در مقابل فرمانداری تهران به منظور گرفتن برگه تردد بین استانی، اظهار کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا با توجه به نظر ستاد ملی کرونا به فرمانداری تهران مراجعه نکنند و جهت قطع زنجیره بیماری تعطیلات پیش رودر خانه بمانند و در جهت کمک به کادر پزشکی و پرستاری است با حجم انبوه ورودی بیمارستان ها مواجه نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداری تهران: مجوزی برای سفر صادر نمی کنیم

فرمانداری تهران: مجوزی برای سفر صادر نمی کنیم