مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 07:302021-05-29سياسي

پیش بینی 966 صندوق اخذ رأی برای انتخابات امسال در یزد


در مجموع 966 شعبه برای جمع آوری آرای مردم سراسر استان در انتخابات پیشرو در نظر گرفته شده که بیشترین تعداد شعبه متعلق به شهرستان یزد با 375 شعبه و کمترین تعداد شعبه متعلق به بهاباد با 36 شعبه اخذ رای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، محمدعلی شاه حسینی با بیان این که قانون و زمان آغاز تبلیغات انتخابات شوراها با ریاست جمهوری متفاوت است، اظهار کرد: براساس قانون، داوطلبان ریاست جمهوری از ششم تا بیست و ششم خردادماه و به مدت 20 روز فرصت دارند تا به فعالیت های تبلیغاتی بپردازند این در حالی است که داوطلبان انتخابات شوراها در بازه زمانی بیستم تا بیست و ششم خردادماه و تنها به مدت یک هفته اجازه انجام فعالیت تبلیغاتی دارند.

وی همچنین به تفاوت تعداد ستادهای انتخاباتی و اندازه عکس، پوستر و بنرهای تبلیغاتی داوطلبان ریاست جمهوری با شوراها اشاره  کرد و افزود: با این حساب آغاز فعالیت تبلیغاتی ریاست جمهوری به منزله شروع تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شوراها نیست لذا داوطلبان توجه لازم را در این خصوص داشته باشند.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: در مجموع 966 شعبه برای جمع آوری آرای مردم سراسر استان در انتخابات پیشرو در نظر گرفته شده و بیشترین تعداد شعبه متعلق به شهرستان یزد با 375 شعبه و کمترین تعداد شع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 966 صندوق اخذ رأی برای انتخابات امسال در یزد

پیش بینی 966 صندوق اخذ رأی برای انتخابات امسال در یزد